Slušajte uživo:

Online radio UM

Gledajte uživo:

Radio u bojama

Slušajte uživo:

Radio Otvorena Mreža

5 najbolje uloženih minuta za nevjerojatne noge i čvrstu stražnjicu

07. 06. 2019 - 08:58
|
|
by udrimuski.ba/buka
|
foto: buka

Ove vježbe fokusiraju se na mišiće donjeg dijela tijela, pa će ti pomoći učvrstiti i oblikovati bedra te savršeno podignuti stražnjicu.

Želiš vitke noge i zaobljenu, čvrstu stražnjicu? Isprobaj ovaj kratki trening koji možeš izvoditi kod kuće. Sve što ti je potrebno je malo mjesta i podloga za vježbanje, a trening će ti oduzeti svega desetak minuta. 

Ove vježbe fokusiraju se na mišiće donjeg dijela tijela, pa će ti pomoći učvrstiti i oblikovati bedra te savršeno podignuti stražnjicu. U videu Erice Underwood vidjet ćeš kako pravilno izvoditi čučnjeve, iskorak, čučnjeve sa skokovima i ostale vježbe koje pokreću mišiće nogu i guze. Napravi što više ponavljanja svake vježbe, vodi se time da je posljednje ponavljanje ono koje s naporom možeš izvesti teško održavajući ispravnu formu. Trening je dobro raditi nekoliko puta tjedno, a za dodatni napor u ruke možeš staviti bučice ili girju.



Preporučujemo