Slušajte uživo:

Online radio UM

Gledajte uživo:

Radio u bojama

Slušajte uživo:

Radio Otvorena Mreža

Pokemoni popularniji od Facebooka

25. 07. 2016 - 10:00
|
|
by Al Jazeera i agencije
|
foto: reuters

Fenomen Pokemona raste iz dana u dan. Krajem sedmice aplikacija je puštena i na tržište Francuske i Japana, a dionice Nintenda nastavljaju rasti.

Početkom mjeseca na tržištu Sjedinjenih Američkih Država puštena je u promet aplikacija Pokemon Go, čija se popularnost raširila munjevitom brzinom. Iako zvanični podaci još nisu sumirani, procjenjuje se da je igricu do sada preuzelo blizu 40 miliona ljudi.

Da će mnogi rekordi biti srušeni, moglo se zaključiti već prve sedmice, tokom koje je igricu preuzelo blizu 7,2 miliona ljudi, što je više od zbira prijašnja dva rekorda.

Na tržištu SAD-a Pokemoni su, sa pola sata aktivnog korištenja dnevno, potisnuli Facebook sa mjesta najpopularnije aplikacije. Svi ovi podaci rezultirali su astronomskim rastom dionica Nintenda. Međutim, sva zasluga ne pripada samo toj kompaniji.

Najpopularnija aplikacija

Osim Nintenda, na razvoju Pokemon aplikacije radila je kompanija Niantic, kojom upravlja John Hanke, jedan od idejnih tvoraca Google Eartha i Street Viewa, servisa na kojima je utemeljena i igrica Pokemon.

Zahvaljujući velikom broju preuzimanja, aplikacija je svojim vlasnicima već donijela profit od blizu 45 miliona dolara. Međutim, najveći izvor zarade očekuje se od prodaje prava drugim kompanijama, da u svojim prostorijama prave virtualna borilišta i trening-centre za Pokemone.

Primjer takvog partnerstva je ugovor s McDonaldsom u Japanu, čijih će 3.000 restorana u toj zemlji biti prilagođeno za okupljanje Pokemon majstora.

Osim Japana i Indije, aplikacija je trenutno dostupna u 37 zemalja svijeta. Međutim, nejasno je kada će i hoće li uopće biti dostupna na tržištu Kine, koje je, nakon SAD-a i Japana, treće po veličini za smartphone aplikacije.



Zadnje dodane

Pokemon GO: Stigla četvrta generacija pokemona

Pokémon Go je od svog debitovanja prije dvije godine izgubio dobar broj igrača, ali je deo požrtvovanih i dalje tu što je i glavna motivacija studiju Niatic da nastavi sa daljim razvojem i dodavanjem sadržaja

Super Mario Odyssey je najprodavanija igra Switch konzole

Znali smo već da je Nintendo Switch konzola imala uspješnu 2017. godinu, a rekorde je postavljala i u 2018., no, sad kad je službeno zaokružena prva godina postojanja Switch konzole, Nintendo je odlučio podijeliti impresivne statistike

Preporučujemo